دسته بندی نشده

طریقه نصب پنل ال ای دی روکار

طریقه نصب پنل ال ای دی روکار

طریقه نصب پنل ال ای دی روکار

نسل جدید چراغ های روشنایی که در محل های ادارای و اماکن عمومی استفاده می شود پنل های روکار هستند که نوری ملایم و یکنواخت دارند و در جاهایی که سقف با ارتفاع کم دارند بسیار کارامد هستند. در این مقاله در مورد نحوه نصب این پنل ها توضیحاتی خواهیم داد و عکس انواع پنل ها را برایتان آپلود کرده ایم تا با این پنل ها آشنا شده و از آن ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

نحوه نصب پنل روکار

پنل های روکار انواعی از چراغ های نوری ال ای دی هستند که رده انرژی A+  و A++ دارند. و بسیار کم مصرف هستند. استفاده از این پنل ها در طولانی مدت بسیار اقتصادی خواهد بود. نحوه نصب این پنل ها بسیار آسان است و سریع انجام می شود.

شاخص مقالات 59 نور خطی ، لاین نوری، لاینر

این پنل ها در اشکال متنوع و در اندازه های مختلف تولید می شوند و شما بسته به نیاز خود می توانی آن ها را خریداری نمایید.  انواع 30 در 30 و نمونه های سایز بزرگ و 60 در 60 بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این پنل ها نور یکنواخت دارند  و شما بسته به متراژی که می خواهید این پنل ها را نصب کنید باید سایز و تعداد مناسبی انتخاب کنید تا نور کافی داشته باشید.

مطالعه بهترین مارک پنل هالوژن سقفی

پنل های روکار  IP 40 و IP 20 هستند. به این معنی که در برابر گرد و غبار و شرایط جوی مقاوم هستند و در محیط هایی با شرایط دمایی متفاوت قابلیت استفاده را دارند. این پنل ها در برابر حشرات نیز مقاوم هستند و به هیچ نحوی حشرات نمی توانند وارد این پنل ها شوند.

این پنل ها متناسب با انواع سقف های کاذب هستند و شما می توانید بسته به نوع سقف کاذب خود، انواعی از این پنل های ال ای دی را خریداری نمایید. پنل ها اکثرا تا ولتاژ 220  را می توانند تحمل کنند ولی برخی از آن ها که درایور ایزوله دارند می توانند ولتاژ های بالاتر را نیز تحمل کنند.

نصب پنل سقفی روکار

پنل های سقفی در انواع توکار و روکار تولید می شوند. نحوه نصب این پنل ها با هم فرق دارد. اینجا اشاره اجمالی به نحوه نصب آن ها خواهیم کرد.

انواع توکار این پنل ها در سقف جاگذاری می شوند بنابراین در هنگام ساخت سقف باید جای آن ها را قرار داد. این پنل ها  در ضخامت ها ی مختلف در بازار وجود دارند و شما بسته به بودجه خود می توانید آن ها را خریداری کنید. اتواع نازک تر کمی گران می باشند.

پنل های رو کار در قالبی قرار می گیرند و سپس بر روی سقف نصب می شوند. یعنی برای استفاده از انواع روکار نیازی به داشتند زیرساخت نیست. نور این پنل ها ملایم و یکنواخت است و چشم افراد را اذیت نمی کند. در صورتی که پنل شما دارای نور خیره کننده ای می باشد می توانید آن را با زاویه 45 درجه نصب کنید تا خیره کنندگی آن از بین برود.

پنل سقفی روکار عکس

در ادامه مطلب عکس انواع پنل سقفی روکار را برایتان گذاشته ایم تا با این پنل ها بیشتر آشنا شوید. این پنل ها در انواع اشکال تولید و روانه بازار مصرف شده اند. این پنل ها به شکل های مربع و مستطیل و دایره در بازار موجود هستند. این پنل های ال ای دی سقفی برای جاهایی که ارتفاع سقف آن ها کم می باشد و مکان های عمومی مانند بیمارستان ها، مدارس، ادارات بسیار مناسب می باشد. نور این پنل ها با هم متفاوت است، برخی پرنور تر هستند و برخی نور ملایم تری دارند.

هم چنین پنل ها رنگ نور متفاوتی دارند. در انواع رنگ های آفتابی، زرد و سفید و مهتابی هستند. نور زرد مهتابی برای خانه مناسب است و تنواع مهتابی با نور سفید برای فضاها و اماکن عمومی انتخاب های بهتری هستند.

پنل های رو سقفی مصرف انرژی پایینی داشته و به محیط زیست آسیب کمتری می رسانند همچنین این لامپ ها جنس مقاومی دارند و طولانی مدت می توان از آن ها استفاده کرد.

این نوع لامپ ها نسبت به سایر لامپ های کم مصرف و رشته ای گرمای بسیار پایینی تولید می کنند و به این صورت باعث کاهش اتلاف انرژی می شوند و استفاده از آن ها در طولانی مدت به نفع مصرف کننده خواهد بود. این نور پردازی ها را می توانید در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی به کار ببرید و از نور یکنواخت آن لذت ببرید. نور این پنل ها نوعی آرامش به شما خواهد بخشید.

پنل سقفی روکار عکس هالوژن

هالوژن ها به همان چراغ های کوچکی اطلاق می شود که در اپن آشپزخانه ها و سقف های کاذب برای نور دهی یکنواخت به فضا و عکس ها استفاده می شوند.

شاخص مقالات 60 نور خطی ، لاین نوری، لاینر

نسل جدید این هالوژن ها به صورت پنل های سقفی روکاری هستند  که هم اندازه و هم شکل هالوژن های معمولی هستند. این هالوژن ها به نسبت انواع قدیمی، نور بکنواخت تری دارند و IP بالاتری دارند به این معنی که در برابر شرایط و دماهای متفاوت مقاوم هستند و حشرات نمی توانند به آن ها نفوذ کنند. این هالوژن ها مصرف انرژی پایینی دارند و استفاده از آن ها هزینه ها را کاهش می دهد.

همچنین این پنل های هالوژنی به راحتی و با براکت و پیچی که در بسته بندی آنها وجود دارد به راحتی در محل مورد نظر نصب می شوند. هالوژن های پنلی روکار نیز رنگ نوری متفاوتی دارند و در هر دو رنگ آفتابی و مهتابی در بازار وجود دارند. پیشنهاد ما این است که این هالوژن ها را در هر دو رنگ تهیه نمایید و از جذابیت هر دو رنگ لذت ببرید.

شما با توجه به نیاز خود می توانید انواعی از این پنل های سقفی را خریداری نمایید. با مراجعه به فروشگاه های لوازم برقی می توانید گستره ی متنوعی از این پنل ها را مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید. امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی این پنل های رو کار و هالوژن ها از فروشگاه های اینترنتی محیا می باشد و شما با مشاهده عکس کالا ها نوع مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را ثبت نمایید. در قسمتی از سایت این فروشگاه ها توضیحات مربوط به این پنل های ال ای دی قرار داده شده است.

مطالعه مقاله نورپردازی تایل سقفی

خرید مستقیم از تولید کننده مقرون به صرفه خواهد بود و می توانید این محصولات را به قیمت پایین تری خریداری نمایید. در صورت تمایل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *