دسته بندی نشده

مرکز خرید لوازم نورپردازی در تهران

مرکز خرید لوازم نورپردازی در تهران

مرکز خرید لوازم نورپردازی در تهران

در تهران، شما می‌توانید به دو طریق اصلی به دنبال لوازم نورپردازی بگردید:

  1. فروشگاه‌های فیزیکی: در مناطق مختلف شهر تهران، فروشگاه‌هایی که لوازم نورپردازی مختلفی مانند چراغ‌های سقفی، لوسترها، لامپ‌ها، نورافکن‌ها و… را عرضه می‌کنند وجود دارند. برخی از این فروشگاه‌ها مرکزیت در مناطقی مانند مرکز شهر، شهرک‌های تجاری و نیز مناطق مرموزتری دارند.
  2. فروشگاه‌های آنلاین: به دلیل رشد تکنولوژی، فروشگاه‌های آنلاینی وجود دارند که لوازم نورپردازی را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند. شما می‌توانید از طریق جستجو در وب‌سایت‌های مختلف و یا از طریق فروشگاه‌های بزرگی که فعالیت آنلاین دارند، به دنبال لوازم مورد نیازتان بگردید.

با استفاده از این دو روش، می‌توانید لوازم نورپردازی مورد نیازتان را پیدا کنید. در هر صورت، مطمئن شوید که قبل از خرید، قیمت‌ها و کیفیت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

لوازم نورپردازی :

لوازم نورپردازی شامل هر چیزی است که برای ایجاد نور و روشنایی در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. این لوازم می‌توانند از انواع مختلفی باشند که برای هدف‌ها و فضاهای مختلف طراحی شده‌اند. برخی از این لوازم شامل موارد زیر هستند:

  1. چراغ‌ها: این شامل انواع مختلفی از لامپ‌ها، چراغ‌های دیواری، لوسترها، لامپ‌های آویز و سقفی و … می‌شود.
  2. روشنایی‌های خارجی: این شامل انواع چراغ‌ها و روشنایی‌هایی است که برای استفاده در فضاهای خارجی مانند باغ، محوطه، پارکینگ‌ها و … طراحی شده‌اند.
  3. روشنایی‌های LED: این نوع نورپردازی از تکنولوژی LED استفاده می‌کند که عمر طولانی‌تری و کارایی بالاتری نسبت به روشنایی‌های معمولی دارد.
  4. سیستم‌های نورپردازی هوشمند: این شامل سیستم‌های کنترل نورپردازی است که قابلیت کنترل و تنظیم نور و رنگ آن‌ها را از طریق تکنولوژی‌های هوشمند فراهم می‌کنند.
  5. لوازم جانبی: شامل انواع قاب‌ها، روکش‌ها، لنزها، رله‌ها، ترانس‌ها و سایر تجهیزاتی است که برای نورپردازی به کار می‌روند.

هدف از استفاده از این لوازم، ایجاد روشنایی مناسب و جلب زیبایی و تأثیر گذاری در محیط‌های مختلف است.

 

مرکز خرید لوازم نورپردازی در تهران

مرکز لوازم نورپردازی چیست ؟

مرکز لوازم نورپردازی معمولاً یک فروشگاه یا مکان تخصصی است که انواع مختلفی از لوازم نورپردازی را عرضه می‌کند. این لوازم شامل چراغ‌های داخلی و خارجی، لامپ‌ها، روشنایی‌های LED، سیستم‌های روشنایی هوشمند و سایر تجهیزات مرتبط مانند روشنایی‌های مخصوص منازل، ادارات، فضاهای تجاری و صنعتی می‌شود. این مراکز معمولاً از فروشندگان متخصص تشکیل شده‌اند که مشاوره فنی و نصب را نیز ارائه می‌دهند تا به مشتریان کمک کنند تا بهترین راهکارهای نورپردازی را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنند.

انواع تجهیزات نورپرازی:

کیت رفلکتور

از نظر بسیاری از عکاسان هیچ کدام از تجهیزات نورپردازی پرکاربردتر از رفلکتورها (بازتابنده‌ها) نیستند. رفلکتورها جمع و جور، مقرون به صرفه و برای عکاسی در فضای باز و داخلی مناسب هستند. اگر می‌دانید چگونه از یک رفلکتور استفاده کنید، می‌توانید نور طبیعی و مصنوعی را تغییر دهید تا سوژه‌های خود را به‌گونه‌ای روشن کنید که طبیعی به نظر برسد. هنگامی که یک رفلکتور به درستی در استودیو قرار می‌گیرد، می‌تواند یک نور را هم به نور اصلی و هم به نور پشت سوژه تبدیل کند. رفلکتورها همچنین برای عکاسی در فضای باز عالی هستند. زیرا ابزاری با کاربری آسان و سبک وزن هستند که می‌توانند به راحتی روی سه پایه‌ها نصب شوند.

سافت باکس

اگر به دنبال خرید تجهیزات نورپردازی  برای فضای داخلی در هنگام عکاسی هستید، سافت باکس‌ها انتخاب خوبی هستند. به احتمال زیاد سافت باکس اولین وسیله روشنایی که خریداری می‌کنید نخواهد بود، اما هنگامی که حداقل یک پایه و وسیله نورپردازی دیگر دارید، داشتن سافت باکس فرصت فوق‌العاده‌ای برای استفاده از منابع نوری مختلف است. سافت باکس‌ها جعبه‌های بزرگی هستند که از مواد نازک ساخته شده‌اند و نور تولیدشده از منبع نور را در داخل خود پخش می‌کنند. هرچه سافت باکس بزرگتر باشد، نور تولیدی ملایم تر است. وقتی صحبت از ثبت عکس پرتره به میان می‌آید، سافت باکس‌ها یکی از بهترین ابزارهای نورپردازی استودیویی هستند که در اختیار عکاس قرار می‌گیرد.

منابع روشنایی پیوسته

کیت‌های نورپردازی پیوسته مطمئنا جایگاه ویژه ای را در دنیای عکاسی و فیلمبرداری دارند. از کیت‌های نورپردازی پیوسته معمولا هنگام عکس گرفتن یا فیلمبرداری از محصولات برای نمایش در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک استفاده می‌شوند. مزیت اصلی کیت‌های نورپردازی پیوسته نسبت به سایرین این است که به عکاس اجازه می‌دهند تا الگوی دقیق نوری را که روی سوژه خود دارند، قبل از فشار دادن دکمه شاتر تجسم کند. همچنین این منابع نوری، به صورت مداوم نوری یکنواخت را بر سوژه می‌تابانند.

کیت‌های نورپردازی پیوسته به دلیل تطبیق پذیری و قابلیت تنظیم دستی، گزینه‌ای عالی برای افراد تازه کار و مبتدی هستند. این منابع نوری همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از همتایان خود هستند. این کیت‌های روشنایی بسته به نوع لامپ مورد استفاده در سه نوع اصلی تولید می‌شوند: تنگستن، LED و فلورسنت. تقریبا همه این لامپ‌ها قادر به ارائه نتایج معادل با هزینه‌های متفاوت برای محیط عکاسی هستند، بنابراین انتخاب لامپ تابعی از ترجیحات شما است، به ویژه آنچه در مورد صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست فکر می‌کنید.

اتصالات اگوه شهری 3 نور خطی ، لاین نوری، لاینر

اسپید لایت

اسپیدلایت‌ها منابع نوری سریع هستند. اسپیدلایت‌ها در دسته فلاش‌ها قرار می‌گیرند که می‌توانند برای استفاده در سافت باکس و چتر به کار گرفته شوند. اسپیدلایت‌ها مانند فلاش‌های داخلی دوربین‌های معمولی نیستند. اسپیدلایت‌ها بسیار سریع‌تر هستند و تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند. آن‌ها بهترین کاربری را برای عکاسی از محصول و صحنه‌های اکشن دارند. مزیت اصلی Speed-Light این است که قابل حمل هستند و دارای اجزای سبک وزن با قابلیت تنظیم سریع هستند.

مرکز خرید میلاد نور تهران

مرکز خرید میلاد نور یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید تهران است که در شهرک غرب قرار دارد. دلیل مورد توجه بودن این مرکز خرید، حضور برند‌های پرطرفدار در این مجموعه فروشگاهی-تفریحی است. هم‌اکنون ۳۵۷ واحد تجاری در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند که کالاها و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

مرکز خرید لوازم نورپردازی